top of page

Waarom durf jij iets niet te doen?

Is dat omdat je bang bent of omdat je bang bent voor de reacties van een ander? Want je hoort vaak; doe nou maar normaal dan ben je al gek genoeg of dat is niet zo verstandig!


Ikzelf kan mij altijd druk maken over wat een ander vind of laat het advies van een ander altijd zwaar meewegen, terwijl dat mij tegenhoudt in wat ik wil en wat ik voel. Nauurlijk is het altijd verstandig om naar het advies van een ander te luisteren maar als jij echt graag iets wilt doen en het voelt goed om dat te doen, waarom laat jij je dan tegenhouden?

Inmiddels weet ik wel beter maar merk ik dat er nog altijd mensen rondlopen met deze struggles en dat geeft niet. Uiteraard is het niet zomaar ineens weg en is het een proces.


Wat wil jij graag en waarom laat jij je tegenhouden ?


7 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page